Elke week 150 nieuwe producten

Action versterkt management voor toekomstige groei

Hajir Hajji benoemd tot Commercial Director en promotie voor Bart Raeymaekers naar Director Store Operations

Per 1 maart a.s. is Hajir Hajji benoemd tot Commercial Director bij Action. Hajir werkt sinds 1997 bij Action en is directielid, verantwoordelijk voor store operations in heel Europa. In haar nieuwe functie wordt zij verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten binnen Action.

Bart Raeymaekers maakt promotie naar de functie van Director Store Operations. Bart is van Belgische origine en sinds 2012 werkzaam bij Action. Hij werkte in België en Nederland voordat hij in september 2015 General Manager van Action Frankrijk werd. Onder zijn leiding groeide Action in Frankrijk van 82 naar 337 winkels.

Simon Hathway, Buying & Merchandise Director, verlaat Action per eind maart. Simon heeft sinds 2013 bij Action gewerkt en was verantwoordelijk voor belangrijke ontwikkelingen binnen Inkoop zoals Direct Sourcing, het toenemende aantal A-merken en de ontwikkeling van eigen merken. Als directielid heeft Simon een significante bijdrage geleverd aan de groei en het succes van Action in de afgelopen jaren. Zijn verantwoordelijkheden worden overgenomen door Hajir Hajji in haar functie van Commercial Director.

Vanaf 1 maart bestaat de directie van Action uit Sander van der Laan (CEO), Frederik Lotz (CFO), Hajir Hajji (Commercial Director) en Joost Bous (Supply Chain Director). Na een overgangsperiode zal Bart Raeymaekers (Director Store Operations) na de zomer toetreden tot de directie.

Download het volledige persbericht (PDF) hier.