Elke week 150 nieuwe producten

Meer dan 750 Action-winkels in Europa

Action, één van de grootste non-food discountretailers van Europa, blijft in hoog tempo groeien en heeft inmiddels meer dan 750 winkels in zes landen.

Meer dan 750 Action-winkels in Europa

Vandaag opent Action haar honderdste winkel in Duitsland in Lampertheim en volgende week, met de opening van haar winkel in Grenoble, staat de teller in Frankrijk op 200. Action blijft gefocust op internationale expansie en is voornemens nog meer winkels te openen dit jaar.

Retailketen groeit onverminderd door
“Action is gegroeid tot een internationale organisatie van formaat. Onze formule biedt enorme groeikansen. Alles binnen Action staat in het teken van onze klanten. Door onze groei maken steeds meer mensen kennis met onze verbazend lage prijzen en ons uitgebreide, telkens wisselende assortiment. Onze medewerkers zorgen voor een plezierige winkelomgeving, ze zijn trots op ons bedrijf en stralen dat uit. Die combinatie spreekt klanten aan, waar dan ook,”  verklaart Sander van der Laan, CEO van Action. “Door het openen van nieuwe winkels geven we een positieve impuls aan de lokale economie en werkgelegenheid.”

Download het volledige persbericht (PDF) hier.